Bericht van kledingfonds; Inleverdata kleding en materialen

zondag 14 mei 2023 18:39

De laatste competitiewedstrijden en toernooien staan op de agenda. We vragen graag jullie aandacht en hulp bij het afronden van dit seizoen.

Inleverdata kleding en teamuitrusting
dinsdag 30 mei, woensdag 31 mei, woensdag 7 juni, donderdag 8 juni van 18.30 tot 20.30 uur

We verzoeken de leiders alle kleding en teamuitrusting te verzamelen en in te leveren (nabij lokaal E14) Denk bij het inleveren onder andere aan:
- Teamtas
- Wedstrijdshirts
- Trainingspakken spelers
- Spelerstassen
- Keepershandschoenen, aanvoerdersband, fluit e.d.

We kijken of alles compleet en in goede staat is. Zo niet, dan moeten we kosten voor vervanging in rekening brengen bij het team / speler. Mocht je nu al weten dat iets ontbreekt of stuk is, meld het alvast bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Opleveren lockers
Vele handen maken licht werk. Het verzoek daarom aan ieder team om de locker met inhoud schoon en fris achter te laten. Uiterlijk 8 juni in verband met sluiting van het sportpark. Haal een doek door de locker, de bidons mogen in de vaatwasser, de hesjes kunnen in de wasmachine.
- Waterzak met spons
- Bidons in krat
- Hesjes
- Ballen

Inleveren coachjas/trainingspak
Leiders en trainers die na dit seizoen stoppen dienen hun trainingspak en/of coachjas conform de bruikleenovereenkomst in te leveren. Dit kan op bovengenoemde data, de borgsom wordt terugbetaald. Wanneer je komend jaar als leider/trainer actief blijft, hoef je op dit moment niets in te leveren.

Seizoen 2023/2024
- Word je komend seizoen leider of trainer van een team dan geeft SV Venray je graag een coachjas en/of trainingspak in bruikleen tegen een borgsom. Mail voor 17 juni naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. welk kledingstuk je wilt en in welke maat. Vermeld daarbij je naam, adres, telefoonnummer en het team
- Voor de start van het nieuwe seizoen zal ieder team weer voorzien worden van een nieuwe teamtas (of de oude teamtas van dit seizoen)

Dank je wel iedereen voor een fijn seizoen, alle inzet en hulp !

Sportieve groet, Kledingfonds SV Venray

Laatst aangepast op woensdag 21 juni 2023 16:54