Math van den Bekerom "Active"vrijwilliger van de maand Maart 2018

woensdag 30 mei 2018 10:52

IMG 20180325 WA0009Afgelopen zaterdag is Math van den Bekerom op het wedstrijdsecretariaat vrijwilliger van de maand maart geworden.Menigeen zullen Math wel kennen, want hij is al ruim 48 jaar lid van de vereniging. Een manusje van alles. In 1970 begon hij als 12 jarige bij SV Venray. Na de jeugd heeft hij nog twee jaar proberen te voetballen bij de senioren, maar daar zag hij geen brood in, het plezier moest voorop staan en met het voetballen was hij geen sterspeler. Hij ging naar de zaal toe en daar is hij doorgedrongen tot de internationale top van de Fifa/Uefa met fluiten. Tussendoor was hij ook nog leider, voornamelijk bij de A jeugd.

Ook is hij verschillende jaren jeugdsecretaris geweest en zit hij ook al enkele jaren op het wedstrijdsecretariaat. Hij zit ook in de scheidsrechterscommissie van SV Venray samen met Jesper van Lierop en Felix Vollenberg, waarin hij de scheidsrechters begeleid en de indeling maakt voor zowel de aanstelling bij de Jeugd, als bij de seniorenwedstrijden. Hij is ook waarnemer bij de UEFA bij internationale zaal voetbaltoernooien, wat echt een snoepreisje is. Ook helpt hij af en toe zaterdag ’s avonds met zijn vrouw José als de veteranen gevoetbald hebben in de kantine.Verder is hij al een groot aantal jaren samen met Ton van Soest en Wim Broers verantwoordelijk met het begeleiden van het seniorenteam Venray 5, waar ook zijn zoon Ruud in voetbalt. Kortom een vrijwilliger in hart en nieren, die onmisbaar is voor onze vereniging, zoals natuurlijk vele vrijwilligers. Toch vonden wij het leuk om Math dit keer in het zonnetje te zetten.

Laatst aangepast op maandag 27 maart 2023 15:21