"Active" vrijwilliger vd maand: Oktober 2018

dinsdag 30 oktober 2018 12:26

De vrijwilliger van de maand oktober is John Jacobs geworden. John is al jaren in verschillende perioden lid van de vereniging.

Zo heeft hij in de jeugd en ook bij de senioren gevoetbald. Toen hij het actieve gedeelte beëindigde, nu 17 jaar geleden, is hij een tijdje gestopt. In die tijd had hij een soort knipperlichtrelatie met de vereniging, totdat hij in 2009 zich samen met Franca Hendrix het leiderschap vormden binnen de F afdeling van de vereniging. Dit heeft hij tot vorig jaar samen met haar met veel plezier gedaan. Zij waren samen min of meer het gezicht binnen de F afdeling, gezien het feit dat de andere teams vaak uit ouders als leiders/trainers bestond.

John staat voor iedereen klaar als er hem wat gevraagd wordt. Zo fluit hij af en toe het G team, helpt hij mee met het loterijgebeuren rondom de wedstrijden van SV Venray 1, alsmede de kaartverkoop aan de kassa . Hij helpt iedere week mee in de kantine bij de snackverkoop. Hij is ook geregeld de mascotte geweest tijdens de thuiswedstrijden van SV Venray 1. Ook heeft hij jarenlang als leider meegewerkt bij de kampen van SV Venray.

Ook in zijn vrije tijd is deze koerier van Verstraaten nog vrijwilliger bij de Avond4daagse gedurende tal van jaren. John houdt bovendien van de kermis waar hij iedere dag te vinden is en van bowlen. En altijd fanatiek, want verliezen….

Kortom een vrijwilliger, die elke vereniging graag binnen zijn gelederen heeft. Zo’n soort mensen, die belangeloos iets voor een vereniging doen, moet je koesteren, het zijn er steeds minder.

John, denken wij als activiteitencommissie, terecht naar voren gehaald om in de schijnwerpers te staan als vrijwilliger van de maand oktober. image00002

Laatst aangepast op maandag 27 maart 2023 14:47