"Active" vrijwilliger vd maand: November 2018

dinsdag 11 december 2018 07:05
(1 Stem)

22 November jongstleden is Huub van de Laar benoemd tot “Active” vrijwilliger van de maand november 2018.

Na de vergadering van de commissie Lagere XI-tallen werd hij verrast door o.a. de aanwezigheid van zijn vrouw, afvaardiging bestuur en alle leiders en commissieleden van de lagere elftallen in de kantine.

Huub is al vele jaren actief binnen de club. Als jeugdspeler heeft hij zelfs de A1 gehaald als een begenadigd speler.

Nadien is hij vele jaren leider geweest van de Lagere XI-tallen, vaak tezamen met Theo van Stokkem. Het waren voornamelijk vriendenteams waar winnen een belangrijk item was de derde helft zeker zo belangrijk.

De laatste jaren is Huub voorzitter van de commissie Lagere XI-tallen. Een niet gemakkelijke taak om de recreatieve afdeling van onze club in goede banen te leiden welke hij met verve vervuld.

Daarnaast is Huub nooit te beroerd om in te springen waar nodig. Wedstrijdcoördinator op zondag maar ook diensten draaien in het ballenhok als er niemand anders is.

Al met al een terechte kandidaat voor vrijwilliger van de maand november 2018.

VVDMNOV2018 2
VVDMNOV2018 3VVDMNOV2018 4