"Active" vrijwilliger vd maand: April 2019

vrijdag 17 mei 2019 07:49

Afgelopen zondag is de “Active” vrijwilliger van de maand april 2019 bekend geworden. Na de wedstrijd van dames 3 werd Linsey Philipsen verrast door de commissie en de heer Jos Bexkens van Active Personeelsdiensten.

Linsey is altijd keepster geweest van de diverse damesteams, zowel in de zaal, op het veld als in de Villa. Dit heeft ze gedaan totdat blessures haar dwongen om te stoppen met het “Active” voetballen. Alleen van stoppen bij de veterinnen was geen sprake. Ze heeft meteen de taak op zich genomen van leidster en grensrechter. En volgens haar medespeelsters gelukkig maar want Linsey is al vele jaren de gangmaker binnen en buiten het veld.

Daarnaast is Linsey lid van de toernooicommissie. Hier vervult ze vele taken van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat. O.a. het ontvangen van de teams, het mede verzorgen van het ontbijt en avondeten en het plaatsen en ophalen van de cornervlaggen. Deze laatste taak wordt door Linsey vol passie gedaan met een golfkar waarbij haar rij- en stuurkunsten door medecommissieleden vergeleken worden met die van Jos Verstappen. Maar na het laatste fluitsignaal van het toernooi komt de gangmaker Linsey weer om de hoek. Door haar inbreng is ze medeverantwoordelijk voor de vele feesten die er zijn geweest tijdens de toernooien en is ze herkenbaar met een Flügel dopje op de neus ;);)

Al met al reden genoeg om Linsey te benoemen tot “Active” vrijwilliger van de maand april 2019.

Linsey, bedankt voor al je werkzaamheden.

VVDMAPR19 2

VVDMAPR19 3