"Active" vrijwilliger vd maand: Mei 2019

zondag 02 juni 2019 10:00

Vrijwilliger van de maand mei

De vrijwilliger van de maand mei is Peter Litjens geworden. Na de wedstrijd van zijn J019-2 werd Peter verrast door de commissie, zijn echtgenote Anja en zijn zoon en dochter, Dirk en Lisa (dochter Astrid was op vakantie) en de familie.
Peter is 1 januari jl. gehuldigd voor zijn 25 jaar jubileum als kaderlid bij deze vereniging.

Hij is niet altijd lid van deze vereniging geweest, hij is vóór 1993, toen hij lid werd bij SV Venray, lid geweest bij SV Oostrum waar hij zijn zoon Dirk de beginselen van het voetballen bijbracht en hij heeft ook verschillende jaren bij SV Geijsteren gevoetbald.

Vanaf 1993 is Peter jeugdleider geweest van tal van teams binnen SV Venray, van de C5, C4, B4, A2, B2 noem maar op, welke teams heeft hij niet gehad. Hij was niet altijd leider van zijn zoon. Ook heeft hij zelf bij de vereniging gevoetbald want in het jaar 2011/2012 is hij als aanvoerder kampioen geweest van Heren 9. Alleen een gescheurde kruisband heeft onder meer een einde gemaakt aan zijn voetballoopbaan.

Ook is Peter leider geweest bij de senioren van SV Venray, gedurende tal van jaren, toen het zelf voetballen niet direct meer ging. Toch heeft hij op een gegeven moment gekozen voor de jeugd, thans is hij leider met Leon Voesten van de jeugd onder 19-2.

Peter is ook vrijwilliger geweest bij de voetbaldagen gedurende een aantal jaren en is hij tal van jaren ook bij het zaalvoetbal betrokken geweest.
Peter kennen we binnen de vereniging als iemand die geen half werk levert, altijd serieus met z’n hobby bezig is en er altijd voor gaat.

Al met al reden genoeg om Peter uit te roepen als “Active” vrijwilliger van de maand mei 2019

VVDMMei19 2a

VVDMMei19 1a