"Active" vrijwilliger vd maand: Oktober 2019

maandag 21 oktober 2019 10:46

De vrijwilliger van de maand oktober is Jimmy de Bruijn geworden, bij velen rondom SV Venray geen onbekende.
Jimmy is sinds 18 oktober 2004 officieel lid van deze vereniging en heeft in de loop van jaren al heel wat gedaan binnen de vereniging.

Hij is begonnen als jeugdleider bij de vereniging (bij de E9) en daarna werd hij hoofdleider bij de E-afdeling. Hij is ook teamleider geweest bij verschillende jeugdteams en bij de dames.
Bovendien was hij op zaterdag en zondag te vinden op het veld als scheidsrechter en grensrechter. Af en toe fluit hij nog wel eens de dames.

Ook is hij samen met (wijlen) Hans Hendrikx begonnen binnen de PR & Communicatie waar hij zich inzet voor het maken en bijhouden van de website van de vereniging.
In het begin van het seizoen houdt hij zich ook bezig met het maken van teamfoto’s, die daarna weer netjes op de website geplaatst gaan worden.

Ook is hij nadrukkelijk betrokken bij de wedstrijden van Heren 1, zo is hij af en toe omroeper en bediend hij regelmatig het scorebord.
Bij uitwedstrijden houdt hij samen met Lia Jansen het wedstrijdverslag bij om deze dan meteen te twitteren, zodat dát snel ook weer wereldkundig gemaakt is.

Nu is hij vooral te vinden achter de camera waar hij de wedstrijden van Heren 1 filmt en van commentaar voorziet en deze zijn dan weer te zien bij Peel en Maas TV.

Zie je hem niet rondom het clublokaal, kantine of het sportveld, dan hoor je hem wel, want hij heeft bijna overal wel een bepaalde mening over.
Kortom een echte duizendpoot binnen de vereniging en daarom is hij vrijwilliger van de maand oktober geworden.

Laatst aangepast op maandag 27 maart 2023 12:35