Waarschuwing

JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 372 niet laden

Wim Jenniskens Vrijwilliger van het Jaar

maandag 07 augustus 2017 06:00

Vrijwilligers zijn van onschatbare waarde, ook bij SV Venray. Voor, maar met name achter de schermen zorgen zij dat de club draaiende gehouden wordt. 7 keer per jaar wordt een vrijwilliger van de maand in het zonnetje gezet en tijdens de jaarlijkse feestavond wordt hieruit de vrijwilliger van het jaar gekozen.

wimjenneskens vvhj20171

Dit jaar is Wim Jenniskens uitgeroepen tot vrijwilliger van het jaar. Wim is al bijna 38 jaar lid van de vereniging, begonnen met zijn zoon als leider bij de E afdeling. Hierna heeft hij bijna alle afdelingen van de vereniging onder zijn hoede gehad, is tussendoor nog een aantal jaren hoofdleider geweest van de A en heeft zich daarna in dienst gesteld van de A1. Ook heeft hij 4 jaar begeleiding bij de B1 op zich genomen en is nu alweer 5 jaar en niet te missen ondersteunende kracht bij de A1. Wim geeft al al die tijd zijn hart aan de vereniging. Hij is een niet te missen persoon in de begeleiding bij het vaandelteam van onze jeugdvereniging. Hij regelt de opvang van de scheidsrechter, de tegenstander en zorgt dat alles tot in de puntjes geregeld wordt, kortom een visitekaartje voor de vereniging .

wimjenneskens vvvhj20173wimjenneskens vvhj20172

Een niet te missen vrijwilliger, die altijd op de achtergrond wenst te fungeren en daarom met trots op de voorgrond mag treden als de vrijwilliger van het jaar.
Op een gedeelde tweede plaats zijn de overige genomineerden geëindigd. Dit zijn John de Bruin, Ron Clevers, Lotty Keizer, Peter Ermers, Hennie Hanen en Twan Driessen.

Laatst aangepast op maandag 27 maart 2023 15:22