"Active" vrijwilliger vd maand: september 2022

Peter Camps vrijwilliger van de maand september

Een nieuw seizoen is aangebroken, dus zijn we als commissie ook weer op zoek gegaan naar een nieuwe vrijwilliger van de maand. De keuze voor de vrijwilliger van de maand september is gevallen op Peter Camps. Ook hij is geen onbekende binnen de voetbalvereniging.

Peter is al geruime tijd lid van de vereniging, Hij is begonnen bij de D-3 in 1986 en heeft daarna de gehele jeugdafdeling gevoetbald in het derde team van een leeftijdscategorie, daarna tal van jaren bij de senioren in de lagere teams en ook enkele jaren bij de veteranen.

In het verleden is hij ook 3 jaar voorzitter geweest van de damesafdeling en heeft hij ook de meisjes verschillende jaren begeleid en getraind.

Ook de toernooicommissie maakt al jarenlang gebruik van zijn diensten en ook hierin is hij een onmisbare kracht.

Ook is jeugdleider van de JO-11, waarin zijn zoon Sven voetbalt.

Waarom de keuze nog meer op hem gevallen is, heeft te maken met het feit, dat hij in de periode van schaarste om vrijwilligers te krijgen, hij sinds kort trainer/leider van Dames 1 is geworden.

Ook heeft hij onlangs de ledenadministratie onder zijn hoede heeft genomen. Een grote klus, waarin heel wat tijd is gaan zitten en nog zit. Vooral op het einde en bij aanvang van het seizoen, waar de nieuwe teams gevormd gaan worden, de aan- en afmeldingen verwerkt moeten worden, de contributies geregeld moeten worden en noem maar op gaat heel veel tijd zitten.

Al dit maakt hem volgens de commissie vrijwilliger van de maand september.

PC26

PC36