"Active" vrijwilliger vd maand: oktober 2022

Miranda Mans vrijwilligster van de maand oktober

We zijn als commissie weer op zoek gegaan naar een nieuwe vrijwilliger van de maand. De keuze voor de vrijwilliger van de maand oktober is gevallen op Miranda Mans. Zij is wellicht voor velen een onbekende binnen de voetbalvereniging, behalve als we het hebben over die vrouw, die voorzitter is van het kledingfonds.

Het transformeren van de vereniging van Hummel naar Nike is een enorme klus geweest. Meer dan 1.200 shirts, 50 teams en 150 vrijwilligers zijn dit seizoen gestart in nieuwe kleding. Het contact met leden, teams, de sponsorcommissie, het bestuur was een grote opgave. Niet alleen voor Miranda maar ook haar man en de overige leden van het kledingfonds.

Vooraf heeft ze waarschijnlijk niet geweten wat op haar af kwam. Zowat elke vrije minuut werd gespendeerd om de transformatie te laten slagen. We mogen wel constateren dat zij met de juiste mensen om zich heen van het kledingfonds, hierin is geslaagd. Een monsterklus was het voor hun met denk ik een verhoogd service level naar alle team en leden. Afgelopen week was ze op vakantie en moest haar laptop mee voor haar werk als voorzitter van het kledingfonds. Dat kenmerkt haar als vrijwilligster en daarom hebben we haar gekozen als vrijwilligster van de maand oktober.

Ook niet onvermeld mag worden dat Miranda zelf het voetbal van thuis uit heeft meegekregen. Ook haar kinderen Fabian en Daniël zijn sportief aangelegd. Daniël speelt in de JO12-2.

Zo kun je zien, dat iemand, die niet eens lang lid van de vereniging is, toch vanwege haar uitzonderlijke verdienste deze nominatie kan verdienen. Een pluim op haar hoed en de leden van het kledingfonds en de mensen, die meegewerkt hebben om deze klus te klaren.

WhatsApp Image 2022 11 01 at 20.43.13 1

WhatsApp Image 2022 11 01 at 20.43.15 3