"Active" vrijwilliger vd maand: Maart 2019

maandag 01 april 2019 17:15

De vrijwilligster van de maand maart is Lia Jansen-Janssen geworden. Lia is samen met haar man Theo al 12 ½ jaar lid van SV Venray. Ze zijn op de nieuwjaarsreceptie hiervoor nog in het zonnetje gezet vanwege hun verdiensten voor de vereniging. Lia is al jaren 'De Gastvrouw in de Businessclub. Zij ontvangt daar het bestuur van de gasten,  het arbitrale trio, de pupil van de week samen met Jos Bouten en de sponsoren en ereleden van SV Venray tijdens de thuiswedstrijden van heren 1.

Niemand die iets tekort komt, en alles moet volgens Lia op tijd, netjes klaar staan!!
Ook na afloop is ze hier te vinden om alles tot een goed einde te brengen en verlaat ze als één van de laatste deze ruimte.

Lia zit ook al geruime tijd in de commissie pr en communicatie, waar ze de notulen verzorgt.

Bij uitwedstrijden, die ze altijd met haar echtgenoot Theo  bezoekt, appt ze de hoogtepunten door voor Twitter, zodat de thuisblijvers 'Live' de wedstrijd kunnen volgen. Beide zijn zij al jaren fanatiek supporter van ons eerste heren team. De thuis en uitwedstrijden worden (bijna) altijd bezocht.

Bij spannende wedstrijden ziet Lia meer wat er achter of langs het veld staat/ gebeurt omdat ze de spanning niet aan kan zien en zich omdraait………

Verder heeft Lia wekenlang  op woensdagmorgen honderden SVV foto`s gedigitaliseerd voor Rooynet, waar eenieder die interesse heeft om foto`s te bekijken uit vroegere SV Venray jaren, die daar dan kan vinden.

Ook helpt Lia al jaren mee het ontbijt verzorgen tijdens de 2 grote toernooien die SV Venray organiseert. Eigenlijk zit het helpen wel een beetje in het bloed bij de Jans(s)ens, want ook manlief Theo draagt op verschillende vlakken zijn steentje bij, aan het vrijwilligerswerk binnen de vereniging.

Ieder jaar organiseert de nieuwjaarscommissie de nieuwjaarsloterij. Hierbij is Lia ook al wat jaartjes betrokken. Ze verzamelt bij tal van bedrijven dat er prijzen beschikbaar gesteld worden en haalt deze op. Ze pakt de prijzen in en etiketteert ze, zodat ze op 1 januari en goed in beeld komen en goed uitgestald worden. Ook verkoopt ze vervolgens de lootjes tijdens deze middag.

Gezien bovenstaande heeft de commissie besloten om Lia als vrijwilligster van de maand maart te benoemen.

VVDM0319 1

VVDM0319 2