"Active" vrijwilliger vd maand: September 2018

dinsdag 30 oktober 2018 12:18

Tot “Active” vrijwilliger van de maand september 2018 is Monique gekozen.

In een volle kantine werd de aandacht gevraagd en Monique had geen enkel idee dat zij even later in de spotlight zou staan. Totdat ze haar directe familie zag staan want wat deden zij bij SV Venray ??

Monique is het beste voorbeeld wat een “nieuwe leden dag” kan brengen. Tijdens één van deze eerste sessies kwam ze binnen bij de club om te kijken hoe het een en ander werkt bij de club. Natuurlijk was de vrijwilligerscommissie deze dag ook aanwezig en wezen op het belang van het vrijwilligerswerk.

We konden Monique wel een keer bellen als er wat te doen was!

Nu vele jaren later heeft Monique al vele foto’s e.d. vanuit het archief gedigitaliseerd welke nu te zien zijn op Rooynet en heeft plaats genomen in de commissie PR & communicatie. In de afgelopen jaren is Monique ook druk met de organisatie van de JeugdSportKennismakingsdagen (JSK) binnen SV Venray.

Maar de meeste waardering verdiend Monique toch echt als trekker van het kledingfonds. Na een moeilijke start van dit fenomeen gaat het steeds beter en dat is vooral aan Monique te danken, hulde!

Al met al een terechte keuze als vrijwilliger van de maand!
IMG 0428IMG 0431

Laatst aangepast op maandag 27 maart 2023 14:48