SV Venray Presentatiegids 2023 - 2024

Gepubliceerd in Senioren
zaterdag 26 augustus 2023 10:19

"De Club leeft",

Een veelvoorkomende uitspraak die wij als bestuur na ons eerste jaar mogen ontvangen vanuit onze leden, vrijwilligers, business partners, maatschappelijk partners en bezoekers. En die feedback geeft nieuwe energie, extra drive om juist dit seizoen weer een volgende stap te maken. Deze stap maken we onder andere met een totaal vernieuwde presentatiegids.

De gids neemt u aan de hand mee door de organisatie en activiteiten van onze vereniging. Onze vereniging wordt namelijk gedragen op zoveel (brede) schouders en kent elke dag veel bedrijvigheid. We geven een kijkje achter de schermen én lichten toe waar we staan in de ontwikkeling van onze vereniging, haar ambities, kernwaarden en (maatschappelijke) doelstellingen.

We hebben een enorme drive om juist nu verder door te ontwikkelen voor een vereniging die “voor altijd” een basis vormt “voor iedereen” en voor elke toekomstige generatie.

Wij wensen u enorm veel leesplezier en hopen u vaak te treffen op ons prachtige sportpark. Tot slot willen we iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan de totstandkoming van onze vernieuwde presentatiegids.

Gelezen: 1115 keer Laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2024 06:07

Nieuwste van Super User